Univerzální signál / vstup.
Naši strategii vždy stavím tak, aby byla dostatečně robustní, aby si dobře poradila v jakémkoli období na trhu. Proto používáme více druhů vstupů, do trendu i proti trendu. Konkrétně v naší strategii tuto robustnost zajišťujeme šesti možnostmi jak nastoupit do trhu.
Co když je možné vše koncentrovat do 1 jediného univerzálního vstupu? Jeden vstup se stejnými znaky úplně všude. Díky tomuto zjednodušení celého procesu obchodování – „hledám pořád to stejné“. Přitom zachování dané robustnosti.
Vyvinul jsem vstup, který toto umožňuje – budeme říkat U. Data obchodování s tímto vstupem, která budeme detailně zkoumat, mluví jasně.
Definujeme a prostudujeme si náš vstup. U. V aktuálním roce 2025 si projdeme úplně všechny platné obchody.
Projdeme si také mnoho mých a vašich obchodů z ROOM, a ukážeme si, jaké byly univerzální a jak se jim dařilo (dobře). Přidáme i aktuální obchodní týden, který spěl spíše k mírně pozitivnímu výkonu a představíme si na něm sílu univerzálního vstupu. Ze všech obchodů si vypíchneme jenom ty skutečně nejlepší kousky.
.